4. Interacțiunea cu debitorii
-
- Tratăm debitorii cu demnitate și profesionalism
- Respectăm confidențialitatea și protecția datelor personale
- Abordăm fiecare persoană în mod individual
- Putem proteja debitorii în situații dificile
- Încercăm întotdeauna să găsim o soluție de compromis, dacă circumstanțele o permit
5. Practici interzise
Reprezentanții companiei nu trebuie să utilizeze metode contrare legii în timpul activităților de colectare.
Sunt strict interzise următoarele acțiuni:
-
- Folosirea forței, amenințărilor sau insultelor la adresa demnității umane
- Utilizarea unui limbaj obscen sau ofensator, sau un ton agresiv
- Orice metodă de intimidare
- Divulgarea informațiilor despre datorie unor terțe părți neautorizate, inclusiv membrilor minori ai familiei
- Amenințări privind proprietatea sau drepturile asupra bunurilor
- Furnizarea de informații inexacte despre datorie
- Furnizarea de informații false despre statutul, calificările sau competențele legale
- Informații false privind consecințele neachitării datoriei – arest, închisoare, confiscarea bunurilor
- Etichetarea debitorului ca infractor
- Acceptarea de bani sau bunuri de valoare de la debitor – strict interzisă
