4. Interacțiunea cu debitorii

    1. Tratăm debitorii cu demnitate și profesionalism
    2. Respectăm confidențialitatea și protecția datelor personale
    3. Abordăm fiecare persoană în mod individual
    4. Putem proteja debitorii în situații dificile
    5. Încercăm întotdeauna să găsim o soluție de compromis, dacă circumstanțele o permit

5. Practici interzise

Reprezentanții companiei nu trebuie să utilizeze metode contrare legii în timpul activităților de colectare.

Sunt strict interzise următoarele acțiuni:

    1. Folosirea forței, amenințărilor sau insultelor la adresa demnității umane
    2. Utilizarea unui limbaj obscen sau ofensator, sau un ton agresiv
    3. Orice metodă de intimidare
    4. Divulgarea informațiilor despre datorie unor terțe părți neautorizate, inclusiv membrilor minori ai familiei
    5. Amenințări privind proprietatea sau drepturile asupra bunurilor
    6. Furnizarea de informații inexacte despre datorie
    7. Furnizarea de informații false despre statutul, calificările sau competențele legale
    8. Informații false privind consecințele neachitării datoriei – arest, închisoare, confiscarea bunurilor
    9. Etichetarea debitorului ca infractor
    10. Acceptarea de bani sau bunuri de valoare de la debitor – strict interzisă